کد خبر: ۱۴۹۷۴
۱۹ فروردین | حجت الاسلام محمد قمی در جمع طلاب مسجد باب الحوائج بیان کرد:

تبیین؛ اساس رسیدن به قله پیشرفت در جامعه 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: برای جامعه از نگاه رهبر معظم انقلاب، نقشه‌ای راهبردی به سمت قله و مقصد وجود دارد که اساس رسیدن به این مقصد، تبیین است. 
۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، دورهمی صمیمانه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با طلاب حوزه مشکات در مسجد باب‌الحوائج برگزار شد. حجت الاسلام محمد قمی، در تشریح نقش تبیین در جامعه اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: رهبر انقلاب در تعبیری که از تبیین در جامعه دارند، آن را اساس برنامه راهبردی اسلام می‌دانند؛ یعنی یک نقشه راهبردی به سمت قله و مقصد وجود دارد و در این نقشه، اساس رسیدن به مقصد، تبیین است که این تعبیر، ریشه در فرمایشات امام (ره) دارد.

همچنین وی افزود: تبیین با جهاد تبیین موضوعی متفاوت است؛ تبیین در شرایط عادی و نسبت به مسائل معمولی اتفاق می‌افتد، ولی جهاد تبیین زمانی اتفاق می‌افتد که حقیقت به صورت کامل برای تمامی مردم روشن شود.

در این دورهمی صمیمانه که به میزبانی حجت‌الاسلام والمسلمین قاسمیان برگزار شد، طلاب به همراه خانواده‌های خود مهمان سفره افطاری مسجد باب الحوائج بودند و پس از اقامه نماز جماعت و صرف افطاری پای صحبت‌های حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی پیرامون تبیین و تبلیغ اسلامی نشستند.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار